salt

palu

18 jan. 2010

He's gonna take you back to the past, and show those shitty ass tanks...

Då var det dags för the mighty malawi rekord 160!

För ca 2 år sedan köpte jag alltså mitt rekord 160, innan dess hade jag ett 120 liters sällskapsakvarium som gick sönder. Tog ganska många år innan jag ens tänkte tanken att man faktiskt kunde köpa ett nytt.

I 160liters hade jag

3 Labidochromis caeruleus
4 Labeotropheus trewavasae
2 Rocio octofasciatus (tillfälligt, flyttades till 540-liters)
1 Ancistrus
1+1 Sesarma bidens

Ca 6 månader senare köpte jag ett 120-liters som fick bli kulfiskakvarium. Körde det parallellt ett tag tills jag packade ihop 160-liters och sålde skiten för att ha råd med ett 540.

Här är sista bilden jag tog på malawikaret:



Snart kommer det uppdateringar på de andra karen... Ska bara få tummen ur, den sitter långt inne... Känner bajssmaken i munnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar