salt

palu

28 jan. 2010

Gästbloggare

Emma här och skriver! Eftersom det här är en fiskblogg el hur? Så ska jag prata om mina små liv. Det är två små guppysar som bor i en fiskskål el som Anton då skulle säga: De bor i en/ett vattenglas, blomkruka el något liknade. Men jag har iaf döpt mina fiskar, även fast jag inte vet vad det är för kön på dem, men det är iaf Jonasp 1,5 och Ikea som bor i den där "blomkrukan". Finns inte så mycket mer att säga.. El kolla gärna in min blogg Emmagu.blogg.se



Det här e då jonasp 1,5. I min skål har jag även dekorerat med en älg..

Ha det bra Puss åhhh hej

2 kommentarer:

  1. Och genast vart den här bloggen mycket seriösare. Kanske det som krävs för att få Dalle att släppa sin balle och skriva oftare.

    SvaraRadera
  2. Har bloggen varit seriös :o "dalleballe"? Jag skriver när jag har nått att skriva om... Till skillnad från vissa andra ;) Säg vad jag ska skriva om så skriver jag!

    Släpper ALDRIG ballen!

    SvaraRadera