salt

palu

22 juli 2011

Nå! Nu kommer det hända lite grejor. Har inte rört karen på ett tag. Dels för att det är sommar och dels för att det blir flytt... Till... Lule. Försöker se det positiva:

1. Bra akvarieaffär
2. Ylipää, Johanski och Erik bor ju där så det lär bli aquafiling på högjävla nivå!
3. Det kommer 2-3 bra hockeymatcher i vinter.. Dvs när Skellefte AIK kommer upp!

Annars vette fan.. Lär bli Korvgubben där också till en början. Pengar måste man ju ha. Fattas bara en lägenhet på Örnnästet!

Iaf! Det betyder att akvarierna kommer avvecklas... Ska försöka sälja Fahakan och storkaret. Saltkaret är ju halverst nerplockat och paludariet ska jag försöka ge bort/låna ut. Om jag, Ylipää, Johanski och Erik går ihop och hyr en lokal så lär paludariet ha en given plats!

Alltså. En Fahaka med akvarium och tillbehör säljes.


EDIT: Den blir kvar ;)

8 kommentarer:

  1. Så det blir Luleå trots kärleken till SAIK? Vad har ni för planer med lokalen?

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Har du hört the Wannadies - My Home Town ;) Spelar ingen roll vars man bor :D Jaaa, asså vi har inga planer egentligen.. Slängt ut några krokar till Lulebo bara :/

    SvaraRadera
  3. Lulebo har helt jävla dött, tyvärr.. Har själv försökt få tag i en lokal men det ser inte allt för ljust ut. Får väl hyra någon i Boden om jag inte hittar i Luleå.

    Kan höra av mig om jag får tag i någon här :)

    SvaraRadera
  4. Jo gör det! Men fan inte i boden XD

    SvaraRadera
  5. Haha. Kanske har ett på G i Lulsundsberget, men har lite dålig kontakt med honom just nu, så får se när han börjar svara igen. Billigt var det också.. 20kr/m2/månaden.

    Får hålla tummarna på att han hör av sig :)

    SvaraRadera
  6. Det låter bra, annars hade Ylipää en lokal på G iofs förra året typ... Det var typ mellan kallkällan och örnäset. Men gubben hoppade av :S

    SvaraRadera
  7. Skickade två epostadresser till Ylipää, det är någon som har lokal uthyres här i Luleå. Den ena är som sagt i Lulsundsberget (gamla militäranläggningen tror jag) och den andra är på Storheden (170kvm som går att anpassa, pris vet jag inte ännu)

    SvaraRadera