salt

palu

19 maj 2010

Suck.. Imorgon kommer min vulpinus att vara död, 547% säker... Om inte ska jag byta namn til Kurt-Torbjörn Laxfena. Tittade till karet nu innan läggdags och han låg bara på sidan på gruset, kritvit (det är han iofs alltid på natten) men han har uppfört sig konstigt tidigare idag... Kom inte fram vid matdags som han alltid gör utan stod bakom en sten. Provade till och med att peta på honom med en pinne, för foxface kan vara lite speciella och sova lite hur som helst... Men när jag petade var det som han var död, helt avslappnad gled han med strömmen utan att röra sig, han bara andades häftigt... Jaja får kika på det imorrn.

Många dödsfall på kort tid nu... Fasciatusen dog nån dag före flytten, det glömde jag nog skriva... Han var alldeles trådtunn trots att han simmade i en 120 liters alg-buffé... Dumfan.

Om jag heter Kurt-Torbjörn Laxfena imorrn ska jag göra lite mer resarch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar